Promocje
iXS kask Trigger FF MIPS black
iXS kask Trigger FF MIPS black
1 479,00 zł 1 099,00 zł
szt.
iXS kask Trigger FF MIPS camo grey
iXS kask Trigger FF MIPS camo grey
1 479,00 zł 1 099,00 zł
szt.
iXS kask Trigger FF MIPS graphite
iXS kask Trigger FF MIPS graphite
1 479,00 zł 1 099,00 zł
szt.
iXS kask Trigger FF MIPS olive
iXS kask Trigger FF MIPS olive
1 479,00 zł 1 099,00 zł
szt.
iXS kask Trigger FF MIPS burnt orange
iXS kask Trigger FF MIPS burnt orange
1 479,00 zł 1 099,00 zł
szt.
iXS kask Trigger FF MIPS camo black
iXS kask Trigger FF MIPS camo black
1 479,00 zł 1 099,00 zł
szt.
iXS kask Trigger FF black
iXS kask Trigger FF black
1 259,00 zł 969,00 zł
szt.
iXS kask Trigger FF white
iXS kask Trigger FF white
1 259,00 zł 969,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Siodło SELLE ITALIA X-BOW SUPERFLOW S (id match S3), FeC Alloy Rail, Soft-Tek, 346g (NEW)

Siodło SELLE ITALIA X-Bow Superflow S3, FeC Alloy Rail ⌀7 mm, Soft-Tek, 310g, Czarne (NEW)
  • nowość
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 3 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 284,90 zł 284.90
ilość szt.
Zyskujesz 28 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Selle Italia
Kod produktu: SIT-036A622MEC002 [18447159]

Opis

X-BOW

Siodełko X-BOW uzupełnia ofertę Selle Italia w kategorii off-road. Siodełko all-mountain przeznaczone jest zarówno dla dyscyplin E-MTB, E-Bike i Gravel. X-BOW to propozycja jest dla tych, którzy szukają odpowiedniego wsparcia i stabilności w każdym terenie z jednoczesną gwarancją doskonałego komfortu.

idmatch: S3
Waga: 346g
Pokrycie: Soft-Tek
Wymiary: 145mm x 255mm
Pręty siodła: FeC Alloy Ø7mm
Przeznaczenie: MTB/XC, Przełaj, Gravel, E-Bike

Technologie:

FEC ALLOY 7mm
Pręty siodła wykonane z wytrzymałego i giętkiego stopu z żelaza i włókna węglowego, o średnicy 7 mm.

INNOVATIVE RAIL FIXING SYSTEM
Szyna zamocowana jest w najbardziej wysuniętej do tyłu części siodła uwalniając w ten sposób część ciała, na którą naciskają kości kulszowe i okolice krocza, co z kolei ogranicza nacisk wywierany przez te strefy na siodełko.

DYNAMIC SHOCK ABSORPTION
Dynamiczna absorpcja wstrząsów przez punkty amortyzujące w punktach połączeń szyny z siodełkiem.

SOFT-TEK
Specjalne poliuretanowe pokrycie gwarantujące wysoki poziom komfortu.

NEUTRAL SHAPE
Neutralny kształt jest zalecany dla osób z przednim i neutralnym pochyleniem miednicy. Neutralne kształty siodełek są dla rowerzystów szukających dobrego balansu między stabilnością i swobodą ruchu (zarówno dynamiczni i statyczni rowerzyści).

SUPERFLOW
Centralne wycięcie Superflow zapewnia maksymalny komfort, odciążając okolice krocza od nacisku.

LONGER RAIL
10 mm extra szyny dla szerszego zakresu regulacji.


Co to jest ID Match?

Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.

Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich” częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie” i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.

Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.

Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.

Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.


o marceSELLE ITALIA
Lider w projektowaniu siodeł od 120 lat.
Wspaniała przygoda Selle Italia rozpoczęła się na obrzeżach Mediolanu, w miasteczku Corsico w 1897 roku. Firma Selle Italia została pierwotnie założona w celu produkcji siodełek do rowerów używanych w codziennym transporcie.
W tamtych czasach samochody były dla większości osób niedostępne a rower stanowił dla wielu środek transportu. Przenosząc się do lat siedemdziesiątych, samochód zastąpił rower jako podstawowy środek transportu a jazda na rowerze kojarzyła się bardziej z zajęciem sportowym. Rodzina Bigolin przejęła Selle Italia i rozpoczęła trajektorię w górę, doprawadzając Selle Italia na szczyt dzięki ciągłym innowacjom produktowym, obejmującym nowe techniki konstrukcyjne i wykorzystanie nowych materiałów. Ta innowacja, pionierstwo i wizja sprawiły, że Selle Italia jest uznanym numerem 1 wśród wysokiej klasy siodełek rowerowych na całym świecie.

EAN: 8030282528345

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium