Dlaczego my?
Wybierając nasz sklep rowerowy, zyskujesz dostęp do szerokiej oferty wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach. Zaufaj naszemu wieloletniemu doświadczeniu, szybkim wysyłkom i wyjątkowej obsłudze klienta, która zawsze jest gotowa służyć pomocą. Dbamy o każdy detal, aby Twoje zakupy były nie tylko udane, ale i komfortowe.

4 367,54 zł
Cena regularna:
4 799,49 zł

4 367,54 zł
Cena regularna:
4 799,49 zł

4 367,54 zł
Cena regularna:
4 799,49 zł

1 819,54 zł
Cena regularna:
1 999,49 zł

1 819,54 zł
Cena regularna:
1 999,49 zł

1 819,54 zł
Cena regularna:
1 999,49 zł

1 819,54 zł
Cena regularna:
1 999,49 zł

2 365,54 zł
Cena regularna:
2 599,49 zł

2 365,54 zł
Cena regularna:
2 599,49 zł

2 365,54 zł
Cena regularna:
2 599,49 zł

2 365,54 zł
Cena regularna:
2 599,49 zł

2 866,04 zł
Cena regularna:
3 149,49 zł

2 866,04 zł
Cena regularna:
3 149,49 zł

3 275,54 zł
Cena regularna:
3 599,49 zł

3 275,54 zł
Cena regularna:
3 599,49 zł
Rowery crossowe i trekkingowe – wybór między uniwersalnością a komfortem
Różnice i podobieństwa
Geometria i pozycja
Rowery trekkingowe oferują wyprostowaną, komfortową pozycję idealną na długie dystanse z bagażem. Crossowe mają bardziej agresywną geometrię – pochyloną sylwetkę, zapewniającą lepszą kontrolę i zwrotność.
Przeznaczenie
Trekking: długodystansowe trasy po asfalcie i utwardzonych drogach, duża ładowność sakw.
Cross: krótkie, dynamiczne wypadki na mieszanym podłożu – asfalt, szuter, lekki teren.
Kluczowe cechy konstrukcyjne
Rama i materiał
- Aluminiowa lub stalowa (Cr-Mo) – wysoka wytrzymałość przy umiarkowanej wadze.
Zawieszenie
W obu typach spotkasz amortyzatory przednie (63–75 mm). Sztywne widelce pojawiają się głównie w modelach crossowych dla niskiej wagi.
Wyposażenie
- Trekking: liczne punkty montażu bagażników i sakw, błotniki, stopka.
- Cross: lekkie ramy bez bagażników lub z ograniczoną liczbą mocowań, często możliwość instalacji błotników.
Opony i hamulce
Trekkingowe mają gładkie, węższe opony 700×35–45 mm z wkładką antyprzebiciową. Crossowe – nieco szersze (40 mm) z bieżnikiem poprawiającym przyczepność na szutrze. W obu typach standardem są hydrauliczne hamulce tarczowe.
Dostępne modele
- Marin San Rafael DS2 – Dual Sport łączący cechy miejskie i terenowe, aluminiowa rama, amortyzator SR Suntour NEX 63 mm, napęd Shimano 2×8 i hydrauliczne tarcze
- GT Transeo Elite – lekka rama 6061 T6, widelec SR Suntour NVX-DS 75 mm z blokadą, napęd Shimano Tourney 2×8 i tarcze MT200
- Compact AST 17 (damski) – aluminiowa rama z obniżonym przekrokiem, przedni widelec amortyzowany, 8-biegowy napęd i tarcze Shimano