- Rower, czy też inny sprzęt, dostarczany do serwisu powinien być czysty.
- Użytkownik może zostać obciążony opłatą za mycie sprzętu.
- Ustalenia dotyczące zakresu naprawy w pierwszym rzędzie wynikają z dbałości o bezpieczeństwo Użytkownika i na to kładziemy największy nacisk.
- Wszelkie naprawy, które mają pomijać powyższą zasadę są wykonywane na wyraźne życzenie Użytkownika. W niektórych przypadkach personel serwisu ma prawo zarządać od Klienta oświadczenia na piśmie w tej sprawie.
- Serwis wykonuje czynności związane z naprawą, wymianą, montażem lub demontażem częsci rowerowych.
- W wyjątkowych przypadkach wykonanie usługi może być uzależnione od wpłacenia zaliczki przez Klienta.
- Wszelkie wątpliwości dotyczące naprawy roztrzygane są w porozumieniu z Użytkownikiem i za Jego zgodą.
- Odbiór powierzonego sprzętu jest możliwy tylko i wyłącznie na podstawie pokwitowania, które Klient otrzymuje z chwilą pozostawienia sprzętu w serwisie. W przypadku braku pokwitowania, Klient może zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych.
- Serwis nie wypożycza narzędzi.
- Z uwagi na terminarz prac serwisu, mechanik może odmówić udzielenia porady technicznej.
- Serwis udziela gwarancji na wykonaną usługę, co oznacza zobowiązanie do wykonania nieodpłatnej korekty w przypadkach zawinionych przez nasz personel.
- Rozpatrywanie reklamacji możliwe jest wyłącznie po okazaniu paragonu lub faktury wystawionej przez nasz serwis.
- Cennik usług jest integralną częścią regulaminu.
- Użytkownicy są zobowiązani do terminowego odbioru sprzętu. Nieodebranie sprzętu w ustalonym terminie powodować będzie doliczenie opłaty dodatkowej za każdy dzień zwłoki, zgodnie z cennikiem.
- Osobom nieupoważnionym wstęp na teren serwisu jest wzbroniony